Saturday, December 2, 2006

TAHNIAH KHAZIAH

Alhamdulillah... Syukur kepada Allah.
Akhirnya selamat juga aku membina blogspot aku ni. Macam-macam cubaan. Allah saja yang tahu. Kenapa susah sangat? Tentu ada orang yang ketawakan aku. Orang lain senang aje bina blog. Aku ni dahlah cetek pengetahuan dalam bidang blog-blog ni, konon iri hati tengok orang ada blog sendiri. Bukan apa iri hati yang membina. Iri hati bukan sebarang iri hati, iri hati untuk mempertingkatkan diri.

Kini dah pun siap blog. Bolehlah aku memulakan impianku untuk menulis. Memang dah lama nak menulis. Tak kiralah tulis sajak ke, puisi ke, cerpen ke atau novel. Orang dah jejak bulan aku masih di Boon Lay. Namun better late than never. Sekarang ni ha, macam-macam idea yang sedang berligar-ligar di kotak kepalaku yang kecil ni. Umur dah hampir ke era 40 an baru nak mula menulis. Tetapi seperti pepatah Inggeris, Life start at 40. Nantikanlah luahan seribu kata dan rasa......

No comments: