Wednesday, April 9, 2008

Triple Celebration!

Joy 1
Alhamdulillah, tahun 2008 ini semakin baik. Miss Tan mengumumkan kepada semua mereka-mereka yang dapat promotion tahun ini. Aku tidak termasuk di antara mereka-mereka yang dapat tahun lepas. Aku memang mengharapkan tahun ini dan alhamdulillah, aku dapat promotion itu. By 1st April aku kini GEO2A3. Amin.. rezeki Allah. Yang seronoknya ialah, MOE baru ubah scale gaji, bermakna lebihlah sedikit. Belanja budak pun semakin banyak sekarang. Gaji pun mestilah naik kalau tidak, ikat perut sedikitlah. Tapi alhamdulillah. Yipee! Suka gitu!!

Joy 2
Pass Driving Test - Yeah satu balak dah lepas!

Joy 3
Singapore Youth Festival dapat SILVER!! Sebenarnya aku rasa ragu untuk dapatkan silver. Kalau gold tu jangan lah bermimpi. Tetapi alhamdulillah kami dapat Silver. Kali ini 1 gold with Honour , Sekolah Rendah Keming, instructor, Kak Ana. (dapat peluk dia sekejap sebab dah lama tak jumpa.Dia terperanjat tengok aku setelah diberitahu oleh Osman Hamid mengenai kehadiranku bersebelahan dengannya.) Yang dapat Gold pun tak ramai. So kalau dapat SILVER tu dah kira baik lah..! Thanks to all my dancers yang bertungkus-lumus berlatih dan having fun as well. Thanks to Kamel yang begitu sabar and cool mengajar my murid-murid dan using my idea (walaupun not what I imagine it would be) Thanks to Kamal (Gendrum) for the wonderful muzik composition. It does make a lot of difference. Thanks to Cikgu Noor Aini, Cikgu Nooraisha and Liyana for doing thier bit in the preparation. Tak lupa emak Yasmin dan my ex student yang turut menyiapkan mereka. Will post their pictures soon!

Sesungguhnya Kemenangan itu Milik Allah Semata-Mata - Syukur kepada Allah yang telah memberi kemenangan untuk kami kecapi walaupun sebentar

No comments: